lykty

måndag 16/2 började 7, gjorde tingsbacka mackorna i vanlig ordning. Fyllde på frukostfaten inför morgondagen och sen had vi fikarast åsså skrev ja statistiken innan jag gick på lunch till mathörnan å käka. Efter lunch så fick jag hämta lite mattor och lägga in dessa istället för gamla mattor i några rum efter det slutade jag, vid 2~

tisdag 17/2 började 6. ställde ut frukosten med emelie och sen gjorde vi tingsbacka mackrona och några fler mackor till någon konferens. preppade upp som vanligt gjorde statistiken och sen kunde jag gå hem lyckligt vid 12.

onsdag 18/2 försovde mig första gången på typ 1 år. kom 25 minuter för sent. hjälpte till med de sista av tingsbackamackorna  å sen frukost å sen preppa. hade för mycket raster idag eftersom att eva var å hade möten hit å dit. så när jag haft 1 ½ timmas rast efter lunch så kom eva och vi dukade upp i konferensen för 50 pers till middag idag (torsdag) sen gick jag hem 16:00, hemskt ! :D

torsdag 19/2 jobbade 12-21. fick göra sallad (grönsallad, paprika, tomat, gurka, isbergsallad) till 72 pers men de var färre så blev över en massa som vi använda till tingsbackamackor dagen därpå. sen dukade vi lite grann å så å sen fick jag ta de lite lugnt å gå hem å käka middag. sen när jag kom tillbaka så serverade jag å emelie å ja hjälpte till lite med upplägget å plocka in disk, diska lite å gick hem å sov eh not.'

fredag 20/2 bytte så ja började 7. gjorde massa tingsbackamackor med david I vanlig jävla ordning. sen preppade jag frukostfat efter frukosten. aaaa va kul å jobba. statistik å sen duka för begravning, dammsög lite sånt å de. sluta 4 -.- usch

NY VECKA

måndag 23/2 7-4 .... tingsbacka mackor som vanlgit. frukost 8-9 sen preppa faten sen lite statistik. lunch. tillbaka dammsuga HELA konferensen. skura matsalen. typ satt i en timma gick hem 4...

tisdag 24/2 tingsbackamackorna som vanligt frukost 8-9. preppa faetn, gjorde semlor. lunch. kom tillbaka städade å dammtorka i köket, kasta på florsocker på semlorna sen gick ja hem å körde skoter vid halv 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0