kraja

MÅNDAG 31/8 [Kraja] 09:00-15:00
la upp all sallad och hackade nytt eftersom de hade slängts allt från tidigare veckan. Sen när jag gjort klart all sallad så åt vi lite och efter det fick jag göra en del omeletter (dagens lunch). Har som vanligt hand om à la carten och det går svin bra ! :) tog in maten + sallad och gick hem

TISDAG 1/9 [Kraja] 09:00-14:30
Höll på försova mig idag rent nånting! Fick iallafall göra hela lunchen idag (carbonara), hacka upp allt bacon steka in i gryta ner me grädde å mjölk, hips vips, koka över, andreas skura. blä! Sen har jag väl inte gjort så mkt, haft hand om à la carten, gick skit bra, skit kul. Städade efter lunch och vi sluta i god tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0