Ny vecka :o

MÅNDAG 1/2 LEDIG
LEDIG

TISDAG  2/2 LEDIG
LEDIG

ONSDAG 3/2 [HATTEN] 15:00-23:00
Missat att skriva denna dag...

TORSDAG 4/2 [HATTEN] 15:00-23:00
Idag gick det inge bra alls..
Jag skulle vara plank-preppare och fixa p-mat. Så jag började med att putsa några ryggbiffar och bryna dem. Sen så satte jag i en ryggbiff till p-mat och hämtade upp potatisklyftor och satte igång lite grädde till såsen. Allt gick bra tyckte jag men icke sann icke. När jag tog ut köttet och när jag rett klart min "grädd-sås" så var klockan för mycket och jag märkte att köttet inte var klart.. Så jag fick steka på de i stekborde och sedan ställa ut för personalen. Sen efter det så hjälpte jag till med att lägga planka och skicka in planka i ugnen. HJälpte även till att lägga audi :)

FREDAG 5/2 [KRAJA] 16:00-23:00
Var på kraja idag med henke och Nico. Var väl inte särskilt mycke göra, fick hjälpa nico att lägga lite och sen så la vi även upp 3rätters till BMW.

LÖRDAG LEDIG
LEDIG

SÖNDAG 7/2 NORGE RESA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0